Thursday, October 7, 2010

P L A T U N 3 ! ! !

PLATUN 3
ni group HBU 111 aku
seriously mase mula join HBU ni
OH GOSH!!!
sangat2 xsuka ok..haha
sbb aku mane suka berkawad
bende tu cm menyussahkan & memenatkan..haha
tp nk wat cm ne
dah 2 subject yg aku kne buat untuk sSEM ni
klu x..kne REPEAT kang

n ape yang penting n ape yg aku rasa
selama aku join HBU ni
aku rse kteorh 1 group ni
cm xde KESERASIAN
tapi skng!!!
aku dh rse dh
yg kiteorg sebenarnye SERASI OK
n aku pun actually
xkenal langsung kwawan2 yg ade dalam group ni
tp skng aku dh kenal dh
aku try sebut name dorg..haha
Jai,Botak,Naqi,Syafiq,Shahir,Taufiq,Lutfi,Wan,
Afiqah,Nani,Onie,Atiqah,Erika,Sakinah,Rabia,Syaza,Rai,Waji,Su,Sofie,
klu ade yg tertinggal
jangan marah tao..hee

untuk harini 07/10/2010
kteorg ade PERTANDINGAN KAWAD
untuk kali pertamanye aku masuk ok..hhuuhu
sebelum nak masuk turn kteorg
jantung aku dh berdegup kencang dah
sbb nervous kot
dah la rmai org
2 lga la wat aku xsenang hati
ppe pun smpi mase untuk kteorng beraksi
kteorg sgt2 bersemangat ok
xpenah2 ktorg cm ni,,haha
2 yg buat aku xrse ppe n wat sehabis baek
walaupun ade jugak silap ckit2..ahaha
ppe pun
aku bangge kawan-kawan dalam PLATUN 3 ni
sbb mula2 mmg cm malu-malu
tp td
oH GOSH!!
ber semangat sgt
hee


yang penting sekali
aku ucapkan terima kasih kat KOMANDER-KOMANDER aku
yg gigih ajar kteorg yg DEGIL gle ni
bnyk kne marah kot kteorg
asyik nk maen je..haha
KOMANDER-KOMANDER aku : KOMANDER FARID,KOMANDER YATI,KOMANDER AKMAL
THANX gila la k
tahan ngn kteorg pe sume..
klu xmenang ni
HOPE xkecewe la ngn kteorg


OK..untuk keputusan SAPA yang MENANG n
kteorg xtao lg
ktorg maybe akan tao
15/10/2010-17/10/2010
time 2 kteorg ngh CAMPING kat BATANG KALI
yg ni last activity kteorg untuk HBU 111 ni
HOPE best la CAMPING ni
n xmembosan kn..hee


n xsabar nk dapat pengalaman baru
walaupun cm hati berbelah bahagi nk pergi or x
tp memang kne pergi gak
haha


ok..sampai cni je la k
hope korg enjoy pe yg aku alami k??

THaNX muahx
=*

2 comments: