Sunday, October 2, 2011

Hey October



hai!! nama saya Hafizuddin..haha..waa..rse cm dh lme gle2 xmsuk blog aku ni..huhu..dh lme sgt xupdate..xtao nk tulis pasai apa..hurmmm..aku skng ni still FINAL EXAM...last paper 9/10 ni..paper management..so far..yg mnjadi ketakutan aku ialah paper QMT181..sgt2 la ssah..hope xrepeat..perit klu repeat2 ni..hurmm..last paper aku jugak..adalah tarikh abg aku bertunang..so..time aku cuti smeinggu ni before last paper..aku agk bz la..sbb nk kne tolong mak aku cm2 utk persiapan tuanng abg aku ni..sedih ckit..sbb alek lmbt..ade paper kn..xdpt nk luangkan mse ngn nenek n sedara2 aku yg laen..btw..its ok..janji dpt jumpa pn dh ok..lagi2 nenek aku..



duit baitumal aku pn xdpt2 lg..xtao asal..this sem dorg bg sgt2 la lmbt
duit tu igt nk smpan..utk sem akan dtg ni..
so, mak xde la kuar kn duit utk bayar yuran.
this sem jugak..time semester break.,xde ppe plan mcm last sem
last sem time cuti semester..kteorg ade g melaka..cm yg aku update before this
so..for this sem..dok umh sje la..ade plan..tp xdpt join..dorg g Langkawi..
mcm best..tp pk gak..duit kne bnyk pkai kn..huhu
almaklumlah.. student ni kne berjimat-jimat
so far kewangan aku dh stabil..even xde duit pn
still leh survive..ok..bkn pnjam kat kawan2 aku ok
itu bukan aku..even ssah mne pn..try jgn pinjam2 ni..ssah klu pe hal..
maksud aku..even xde duit still leh survive tu
as a student kite kne tao bajet everyweek kite gne..
so agak2 ade week yg terover bajet..kite kne kurangkan la ppe yg ptt
n hope dapat cover utk that week..simple kn??
rse semua buat cm tu pn..ahah



tahniah utk kawan2..dh lame xupdate psl2 kawan2 aku ni..now masing2 dh happy ngn pasangan msing..hope relationship dorg kekal la..xmo gado2..sntiasa happy je k?doakan yg terbaik untuk korg...turn aku lmbt lg..hehe..bnyk lg bnde yg nk kne pk utk future..bab2 cinta ni korg paham la kan aku cm mne.hahaselagi leh elak tu..aku elak la..haha..klu x..jatuh jugak la kedalam dunia cinta ni..ahahha..ayat xleh bla..!! haha...



mcm biasa..kadang2 rse mcm sunyi sgt2..hidup mcm bkn diri sndiri pn ade jugak
sbenarnye xske bile perasaan ni ade..rse cm hati tu xsenang je..
tp ok la..dapat kawal bnde tu..just pk skg ni..
hidup kne tegas..pk mne yg baik n xbaik utk hidup kite.
jgn bg org pijak kepala kita lg dgn kebaikan kite
jd kan bnde2 sblom ni pengajaran..
xsemua org sekelilinng kita..kita boleh caya
even dye rapat mcm mne skli pn..
sbb kdng2 salah gne kuasa bila org dh bg..so..salah la kt situ
dh lme knal..so xkn nk layan org ikot telunjuk jari kau je kan??
orang lain pn ade hati dan perasaan even cool mcm mne skli pn
actually ni semangat n azam utk bulan oktober ni

*hidup kne lebih tegas..jangan biar orang pijak kepala kita lg


so..xde bnde dh aku nk update..sorry la..kdng2 bile update ni..rse mcm dh basi n bosan je cerita2 yg aku share kt cni..haha..seriously xde ape yg menarik kat aku..thts y la bosan je semua..haha..by the way..hope korang happy n enjoy la bace bnde xseberapa ni..hee..have a nice day!!

No comments:

Post a Comment