Saturday, November 27, 2010

FAME Theme Song Naturi Naughton & Collins Pennie






OH MY GOSH!!

movie ni actually dh lame ade

tp aku cari kat umh

tbe2 terjumpa movie ni

then ak pun nengok

starting dye je dh menarik minat aku meh

sangat2 lah best cerita ni

cerita ni pasal mereka2 yang nak kejar cite2 dorg yang nk jd dancer,actor,singer n bnyak lg

masing2 ade certa tersendiri untuk capai cite masing2

n yang paling penting

cerita ni bnyak bg semangat n bnyak moral value yang kite boleh ikot

so hope korg g la cari movie ni kt mane2

n negok la movie ni

sangat2 la best

aku nengok sampi 3x

then xbosan2 pun

n sountrack dlm movie ni pun sume best2

aku pun dh downloads dah lagu2 nye..hee

sebab gempak lagu2 dye

antara lagu2 dye yang menarik minat aku

*Fame - Naturi Naughton & Collins Pennie

This is My Life - Marcus Hopson

*Someone To Watch Over U - Kay Panabaker & Asher Book

Out Here On My Own - Naturi Naughton

*Can't Hide From Love - Naturi Naughton & Collins Pennie

You'll Find A Way - Santogold

*Try - Asher Book

Get On The Floor - Naturi Naughton & Collins Pennie

Hold Your Dream - Naturi Naughton,Asher book,kay panabaker

*Black And Gold - Sam Sparro

lagunye banyak lagi actually

ni antara yang aku minat

n yang ade sta 2

yang paling aku minat lol

lagi2 lagu asher book-try

=)

No comments:

Post a Comment