Friday, November 26, 2010

Something I Never Had

Waa..dh nk abis dah untuk tahun 2010 ni
bnyk kenangan yg ade untuk 2010 ni
xkire la pahit,manis,tawar,masin
sume cukup rasa..ahah

so far
aku jalani kehidupan untuk tahun 2010 ni
dengan lancar sekali
n banyak pengalamn baru tercipta

cume cam biasa la
hidop ni
klu xde dugaan walaupun ckit
xsah kan..hukhuk
aku pun xlari drpda di uji

untuk 2010 ni
pe yang menhappykan aku

1st sekali
aku dikelilingi
dengan orang2 yg hebat
semestinya KELUARGA aku
aku bersyukur
aku dilahirkan dalam family ni
yang cukup ceria
walaupun bnyk masalah nk kne diselesaikan
yang penting!!
CERIA!!hukhuk

1st sekali
bagi aku
pengalaman terindah


aku dapat kerja
untuk pertama kalinye aku hidop..ahah
pengalaman indah 2
time 2 jugak
orang2 aku kerja
n tempat yg aku keja
bukan calang2 ok
bnyak dh aku belajar
idop berdikari
berhadapan dengan pelbagai jenis org
cara bercakap
n banyak lagi la.ahah


then aku keliru kejap dengan kehidupan aku..ahah
sebab aku xtao sama ada nak still kerja atau pun sambung belajar
last2..aku pilih untuk sambung belajar..hukhuk
aku pun xtao knpe
salah satu sebab
aku memang minat belajar..hoho


dalam keadan belajar ni
aku suka gila kot
mcm2 pengalam aku timba meh
1st yg paling aku suke ialah
dapat kawan2 yang best
aku xtao nape aku happy sgt
tp sebab utama aku rase
slme aku membesar ni
aku xdikelilingi dengan kawan yang ramai
just yg rapat shaja

then dh masuk kolej ni
dpt kawan yg best
sumenye sekepala
setiap sorg mestia de perangai masing2..hukhuk

then bila masuk kolej ni
camping!!
bende yang aku xpenah buat
tp skarang aku dh ade pengalaman 2!!!haha
sangat2 best rupenye

lagi..kalau nk hangout
aku susah nak kuar
sbb ak xsuka dengan keadaan sesak kt luar sne
so mmg susah la org nk nmpk aku
bila dh ade kawan
baru aku cm nk kuar2 meh
2 gune ny kawan kn??
hoho

laen pengalaman ku rase
cara nak mengatasi masalah kot
so far pe ayng aku kene pikir ialah
sentiasa fikir positive n sentiasa positive
even masalah 2 berat macam mne sekali pun
aku kne tetap senyum n jgn fikir2 kan sangat masalh
walaupun mmg kne fikir..haha

argh..klu nak ckp sweet 2010 ni
aku rase mmg pnjang kot..ahah
yang penting
segala memori ni
aku igt la k
mcm2 kejadian 2010 ni berlaku


if korng nk share ppe ngn aku
or korng nye pengalam terindah or pengalaman terpahit ke..ahah
komn je la kt cni k??
kite share sesame

=)


No comments:

Post a Comment