Tuesday, December 28, 2010

Selamat Tinggal 2010

ok..harini 28/12/2010
so..tgal bape hari je nak masuk tahun baru-2011
untuk tahun 2010
bnyak knangan yg tercipta
jom aku imbas semula

january-may 2010
aku untuk pertama kalinye bekerja!!
di MASSIMO DUTTI,THE GARDENS
n 1st pengalaman aku cari duit dengan hasil titik peluh aku sndri
n jumpa pelbagai jenis manusia setiap hari

dapat kawan baru kat tempat kerja
kawan baek aku kt tmpat kje
LINA,NURUL,FAUZAN,KEN,GANESH,TASHA
dorg ni mcm2 ajar aku time aku kerja
n to LINA n NURUL
kawan pling baek la kt c2
selalu break n balik kerja same-sama
sampi skg masih contct lg

june-december 2010
tercipta 1 lg pengalaman dlm hidup aku sebagai mahasiswa di INSTITUT PROFESIONAL BAITUMAL!
n aku dapat kos yg aku minat!!!
DIPLOMA IN BUSINESS STUDY

dan yg paling best
aku dapat kawan-kawan yg sekepala ngn aku
n aku betol2 happy dapat kenal ngn dorg
1st kiteorg rapat
tbe2 cm xsangke sumenye anak bongsu!!!!
so jd la cam geng bongsu..haha
dorg AZMIRA,HASRUL,HAZIQ n INA
mula2 yg aku rapat
then kteorg bertambah ahli
YAZID n FARA
so..ni la kteorg!!
sangat2 rapat,hangout same2,break same2,karaoke same2,n bnyk lg bnde yg buat same2
paling penting
kteorg slu bantu-mmbantu n igt-mengingati
so..korg!!!
korg dh masuk list pengalaman indah dalam hidup aku tao!!haha

*cam yg kite sume dh tao
next sem ni kite 4 sure
mmg dh xdok class sme2
so hope bnde ni xjejaskan hbgan kite sume

xcly bnyk perkara yg best2 sepanjang 2010 ni
selain 2..aku dapat hadiah perfume dr kawan baek aku..SHAQ
dapat chrismas gift-perfume jugak dr fairuz
aku dah ade laptop sndri
hubungan aku ngn family semakin mesra
bnyak lagi la


"sesungguhnye aku mengharap perkara yang lebih baek akn tibe"
amin
=)

so..dh nk masuk new year ni
aku nk amek kesempatan nak wish kt korg/sape yg bace blog aku ni
aku ucapkan
selamat tahun baru
n hope 2011 ni bakal tuba perkara2 yg baek2 shje n mkin maju dlm idop korg
n jadikan tahun2 seblum ni panduan n pnegajaran dlm idop korg

=)

TERIMA KASIH
MUAHX!!
=*


No comments:

Post a Comment