Wednesday, December 29, 2010

SESI P.E.N.D.A.F.T.A.R.A.N

Haish!!!
harini 29/12/2010
iaitu hari pendaftaran warga UiTM

pagi aku dh dtg kolej nak g dagtar same2 ngn kawan2 aku
so..first yg aku jmpe..ina,then mira,then arol n last seklai..haziq and yazid!!!haha
huh!!
aku pun beratur dengan jaya nye..sbb dapan depan2!!!haha
kne bayar mula2 yuran pendaftaran
then kne g kt tmpat pendaftaran untuk pengesahan
tbe2!!!!!
ade tbe2nye
emmm..aku tersangkut kt part pendaftaran sebab rambut belakang aku panjang!!
kne CUT dlu
baru leh sttle baru leh sign untuk pengesahan
so..aku pun tgu kawan aku nak wat bayaran
sebb nk minx dye tolong cut kan!!

kteorg pun g la toilet
hahahah..dorg siot!!!!!!!
haziq n yazid!!
saje je nak takot2kan aku..ahah
btw..thnx ok!!
so pas sesi potong memotong ni..
aku g alek kaunter pendaftaran 2 nk minx sign..huhu

pas settle
aku g lak kaunter SEMAKAN NO.MATRIK
pas 2 g KAUNTER ASMARA nk minx sign untuk WARGA N/R
then!!!huh!!!
aku sangkut lagi!!!
Oh gosh!!
bnyk gle dugaan time daftar td..ahah
kali ni sebab kantoi LIDAH AKU BERTINDIK!!
Stress sekejap..haha
tp nasib bek uztaz 2 cakap baek2 ngn aku
dy nk jmpe isin ni
tgu je la

then pas lepas je
aku g KAUNTER PERPUSTAKAAN pulak..ahaha
argh!!!!!
aku sangkut lagi!!!
kali ni sbab aku xpulangkan buku pulak!!
2 la padahnye
undang-undang jgn dibawak maen.ahah
aku kne bayar RM50 dlu baru sttle
sbb 6bulan aku xpulangkan..haha

aku cam DOWN kejap
sbb aku betol2 bawak duit cukup2 je untuk yuran
so..klu aku xbayar wit buku 2
aku still xlepas lagi
then kawan aku bg pinjam
nk xnk pnjam gak la
dye kate esk xyah nk ulang2 alek g kolej
buang mase nnt

so..aku pun g la bayar n lepas!!!
lepas 2 mcm2 la kne wat lg nk minx sign dorg
haish!!
azab je time 2

2 la untuk sesi pendafftaran td
mcm2 hal yg jd
g pun salah diri sndiri kan
so..kne la balasan dye.hukhuk

1 comment: