Sunday, March 27, 2011

C.O.M.E.L

hari ini,27/03/2011
aku di rumah family aku kat SEPANG
so..aku bgun td pun agak lewat
kol 2 petang lebih
bangun pun sebab kakak aku-DINA kejut kan!!
haish!! GERAM ouh..haha
dye kejut kan sebab nk ajak temankan dye g KEDAI!! hahah
so..siap2 mandi pe sume
g la kedai ngn dye

bnyk kedai g ouh
sbb nak cari barang dye pe tah dye nk buat
then tbe2!!!
jalan kt satu kedai ni
sebab nak beli tali untuk rambut NANAKO!!
NANAKO-patung jepun yang paling comel..huhu
sbb tali kt rambut dye dh hilang..2 yang cari 2

cari punye cari
tbe2 terjumpa satu bnde ni
wat aku tertarik..haha
dye cm PUZZLE tp BUKAN PUZZLE..huhu
mcm2 jenis ade
so..aku cm tertarik yg aku pilih ni
yg laen 2 agak simple n xberapa menarik..huhu

aku kene buat KEDAI RUNCIT JEPUN..hahah
so aku wat la..aku igt senang...
mmg senang..tp amek mase yg lame nak siap kn bnde i amek mase yg lame..ahha
bayangkan lah..
dari pukul 3 lebih sampi lah kol 7 lebih aku nk siapkan bnde ni
aku wat nde ni ngn kakak aku..huhu
so..hasilnye..MENARIK BG AKU LAH..huhu
igt nnt mau beli lg..xmahal pun
RM8.90 SAHAJE..huhuh
bnyk lg jenis..hee

(belum bukak lagi)

(isi dalam kotak 2)

(sebelum siap)

(bende-benda kecik dalam kedai)haha

(tarraaaaaaaaaaaaaaa!!! ni hasilnya)
=)..comel ouh pas dah siap..haha
*sebelah kedai 2..kaler hijau 2 la NANAKO

*tu je nak bg tao..haha
hope enjoy

TERIMA KASIH
MUAHX
=*

2 comments:

  1. wahh, besh nye . suke2 .. kedai mane jual ?? naa beli gakk !

    ReplyDelete
  2. fara..kt GRAND UNION!haaha
    ko cari kat tempat CD..huhuu

    ReplyDelete