Saturday, March 5, 2011

L.E.G.A

lately ni
aku asyik xsedap badan je
sakit tekak,sakit kepala,lemah2 badan,batuk2
aku xske bile bnde2 ni dtg
azab sgt aku rse
tp ni la lumrah kehidupan
sumea org mesti rse bnde2 ni kan??
so nak elak pun xleh
melainkan berdoa dijauhkan bnde2 ni

n sejak 2 3 ari ni gak
mcm2 aku pk
lagi2 pasal diri aku n yang paling penting
KELUARGA aku

pasal diri aku
aku xabs2 pk psl PELAJARAN aku
aku nak sgt
aku berjaya dlm AKADEMIK
dengan harapan dapat jd orang yg BEKERJAYA
dapat bantu KELUARGA aku
dengan kesenangan aku nanti

xlupa jugak org2 yang penting dlm hidup aku
yang selama ni tolong aku
n bagi semangat kat aku

thanx sgt2 kt korg ouh
seriously korg penting meh
xtipu punye

and psl keluarga aku
bnyk yg aku pk psl dorg
aku nk dorg tao
aku sayang dorg gile2
sampi satu tahap
aku rse
bialah aku yg 'PERGI' dulu
aku xsanggup ouh
sedih sgt2 bile pk bnde2 cam ni

harapan aku mmg nak sgt belajar setinggi mana yg boleh
nk dapat gaji yg bagus2
leh hidup senang kan??
semua org cm 2 gak kan

cm kawan aku ckp
"ppe pun kite sendiri yang kne ubh bnde 2"
so kne la berusaha
n kalau bab stdy
syukur alhamdulillah
so far aku rse
makin senang aku nk terima ape yg aku stdy kt kolej

jgn igt stdy ni satu bnde yg mudah
bnyk bnde yg kite kne KORBANKAN
xkire la dr segi FIZIKAL dan MENTAL
kite betol2 kne kuat hadapi bnde2 ni

hope..sape2 yang stdy ni
tabah hadapi ppe pun CABARAN
kne kuat OK??
bnyk bnde yg korg nk kne pk tao

ppe pun
GOOD LUCK kat korg

TERIMA KASIH
Muahx
=*

No comments:

Post a Comment