Thursday, January 19, 2012

D.U.G.A.A.N


aku xtao nk post ape blog kali ni..hurmm
tp seriously aku leh ckp
bulan JANUARY 2012 ni aku rse macam bulan xberapa baik buat aku
study aku xtao kli ni..
ade beberapa subject aku mcm teruk sgt
TEST AKU PUN HANCUR
aku xtao kenapa
aku study
tbe ble msuk nak test
FORMULA SEMUA AKU LUPA
sumpah aku ckp
aku stress teramat sgt2 bulan JANUARY ni

dengan beberapa masalah lg
aku pun xpaham kenapa..
sampai kadang2 aku pk
aku mcm NAK GIVE UP dh
tp aku tahu..ITU BUKAN AKU
mungkin ini dugaan aku untuk bulan ni
tp ppe pun..
aku kene cool jugak
AKU KENA KUAT
:)

BTW : thanx to kawan2 baik sehidup semati aku, sentiasa bg aku nasihat n semangat kat aku..dorg je aku ade nk luahkan ppe masalah aku sepanjang aku xde dgn keluarga aku kat cni
:')

2 comments:

  1. Allah bagi ujian yang boleh dihadapi hambaNya sebab Dia tahu sejauh mana kita kuat & tabah

    ReplyDelete
  2. yup2..betol tuyang penting kene kuat je..n semangat kene kental :)

    ReplyDelete