Friday, January 20, 2012

Penat + Gembira = Kenangan


macam aku ckp..this week antara week yg sgt2 penat
bayangkan..minggu ni shje penuh ngn TEST
ade 4 TESt
semua nye bleh dikatakan killer subjects
so apakan daya..nk xnk kene hadap jugak la..

so..aku nk cite psal hari jumaat
20/01/2012 aku ade test Business LAW
sumpah stress kot bace LAW ni
bnyk teramat ssgt bende nk kene igt
section, case semua bagai
itu lah cabarannye
so smpi tahap nk dkat strt TEST aku.
aku mula redha.huhu
sbb mcm dh xmampu nk msuk lg..

mase tengahari..aku g southgate ngn BFF aku
then g mkan kat Pappa Rich
then borak2 psl kawan baik aku ngn fara jugak
sbb dpt tahu dia ade kat KL
then igt nk jumpa..

lepas je abis TEST kire2 dlm kol 530 petang cm tu
aku pun nk alek umh
then tbe2 ujan + jem yang teramat teruk
gerak dr umh pn kol 7 lebih
smpai pavi kol 8lbh mcm tu
umh ngn pavi sgt lah dekat disbbkan jem..smpi sejaam lebh baru smpi
then bile sampi kawan baik aku lepak kt starbucks

tp yg lepak just aku, fara, fais ngn hafriz je
yazid n mira dye g nngok wayang sbb smpi pavi je dorg check nk nnegok movie tu
dlm masa tu jugak movie tu strt
so kami ber4 just lepak je la borak2 + gelak2
then hafriz malu-malu kucing kat situ..huhu
so.jalan2 kjap..then dorg dh nk alek..
sempat la bergambar kjap
kali pertama jumpa katanya #TeamDada

so kami hantarkan dorg kat monorail kat BB
sedih jugak la..
sb mcm best je lepak time tu
then masa agk cepat juga berlalu
so..redha je la..

after jumpa dorg..
yazid n mira dh abis nengok movie
then kteorg lepak jap nk pk mkn mana
so BUKIT AMPANG menjadi pilihan..
so mkn la char kuey teow kat c2..huhu
then lepas mkn je..
terus alek..
semua dh penat katenye

actually smlm kuar best
sbb this week kan penat ngn mcm2 TEST
so dpt la release tension ngn kawan2 dgn hangout kan..
then ni dh strt cuti smpi 4 ari
sampai hari selasa..
nk rehat cukuo2 + nk settle kn amek lesen kereta >.<

tu je nk cite..kbai>> >.<

*semalam best sgt lepak ngn fara,fais ngn hafriz..even first time jumpa..kire kteorg boleh bergelak tawa..lgpun mmg dh kawan lama ngn fais..mb sbb tu xrasa kekok time tu..then lepak2 ngn mmber kolej sgt best..mcm2 cerita..ad je nk bercakapkan..terima kasih ouh korg..

:)

No comments:

Post a Comment