Sunday, August 12, 2012

08 / 08 / 2012

haaaa..ade ape dengan tarikh ni?huhu
xde apa sgt pun..
just time ni hari rabu
aku dah plan ngn member2 kolej aku nak berbuka sama2
lagipun dah lama gile xjumpe dorg

so bulan ramadhan ni
aku amek kesempatan untk berjumpa dgn dorg 
dorg ni semua kawan2 baik aku kat kolej
ppe2 sume sama2
study lunch hangout
semua kami buat sama2
hehe..so kire dorg bff aku laa

ade mira, fara, ena, arol, haziq and arol..ehe

kami plan berbuka di Al-Rawsha, Kg. Pandan
haziq yg suggest kat c2
Al-Rawsha ni Nona pernah masuk
and dekat teramat sgt ngn area kolej..ehe

so..pas aku abis kerja dlm kol 5.15 pm
aku terus gerak ke KL
takot jalan jam
Alhamdulillah..xjam pun..huhu

so yg ade kat Al-Rawsha ni semuanya mknan arab
ape lg..semua nya arab la..eheh
meja kami bulat + besar
hurmm..penuh semua atas tu..ahah
Alhamdulillah habis...ehehe

so kat bawah ni time kami berbuka :)






No comments:

Post a Comment