Saturday, August 25, 2012

Raya Aidilfitri - 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri
aku rasa masih belum terlewat
untuk aku ucapkan ucapan raya ni..ehe

so..post kali ni
kalau dah tajuknye pun
"Raya Aidilfitri - 2012"
mestila berkaitan dengan raya kan

raya kali ni xbanyak perubahan sgt
mcm biasa2 je
tp yang penting agak meriah..
biasanya keluarga kami meriahnya
time raya ke-2
sebab semua saudara-mara berkumpul kat umh
kecoh la kan?! ahaha


*Raya Pertama*
*Di pagi Raya*
(aku bersama dengan bonda tercinta..baru balek dari Solat Raya)
(aku time pagi raya..lepas Solat Raya)
(berjubah tahun ni..tp tahun lepas pun sama..aha)

*RAYA KEDUA*
*beraya dirumah maksu*
(bersama kakakku yang tercinta)
(bonda dan mak long)
(aku dan mak long)
(maksu dan mak long)
(aku dan sepupu, azie, anak mak long)
(aku bersama dengan dua pupu)
(sepupu dan dua pupu)
(xtahu nak letak caption ape..ahah)
(aku dan anak buah)



ehe..tu la gambar2 sebahagian drpd raya aku tahun ni
ade lagi tp malas pula nk upload..ehe
so..korg nak share gambar2 raya korg
roger2 la..ehehe..

terima kasih melawat.. 
:)

2 comments:

  1. belom terlambat kot... Selamat ari raya :)

    ReplyDelete
  2. adorable. love the vibrant colors

    ReplyDelete