Thursday, September 2, 2010

Debaran!!



waa..berdebar-debar rasenye bila dh nak dekat raya ni
lg seminggu je dh nk raya
so..this year aku raya di kampung di
di Kuantan,Pahang
alek kg best kot..huhu
cz xde spe2 nk dtg..hee
xla..yg best nye sbb dpt jmpe nenek ku yg tercinta

azam puasa untuk tahun ni
nak puasa penuh
tp apakan daya
azamnye xtercapai..ahaha
so..untuk this year
aku dh xpuasa 2x
bukan sengaja..haha
aku sakit time 2
so..aku xleh nk puasa


this year punya raya
xde ppe theme kaler untuk family aku
juz this year
untuk baju melayu
aku xbeli baju melayu
this year aku cm kt parents aku
nk pakai JUBAH..hoho

aku pun xtao
knpe this year kau rse nk pkai JUBAH tahun ni
mb aku rse..aku xpernah pkai JUBAH kot..huhu
so..this year
aku nk pkai jubah
tercapai jugak la
agak hepi gak..=)

so..ni first time aku beraya sebagai mahasiswa
so..aku cm dpt rase kelainan untuk tahun ni
cm ramai sahabat-sabat meh

untuk cookies this year
aku xtao ppe
sbb mak aku yg wat
every year biasenye aku akan tolong mak aku
tp this year..xdpt lak
sbb aku study kan
so aku rse cm laen ckit la thun ni
so..aku dpt cutu 3hari sebelum raya
so aku harap
aku dpt la tolong mak aku ckit2
kesian dye meh

ape yg aku harap
untuk raya kali ni
dapat bg bnyk makne untuk aku dan keluarga
cam jugak korg
aku harap
raye tahun ni korg hepi

so..dh terlanjur 2
aku nk say selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin
kalau ade salah dn silap
aku minx maaf
anggap tu sume guraun yeh??!!hee


=)

No comments:

Post a Comment