Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri
aku ucapkan kt semua yg kenal aku
aku minx maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki
aku minx maaf pada sapa2 yg aku pernah korg sakit
xkira la sama ada sengaja atau tidak sengaja
aku minx maaf

kite manusia biasa la
mesti ade wat silap kan
so aku pun diantaranya la
aku pun xterlepas dr wat silap

so sempena aidilfitri ni
aku minx maaf la k??

so korg pun aku harap
maaf kan la
discount hari raya.hee
=)

aku harap
raya kali ni
bermakna untuk korg
n mkin hepi dr hari raya yg seblum2 ni
=)

cam aku
aku dapat rase kelainan ckit raya untuk tahun ni
aku cm hepi gle kot,hee
lg2 dpt raya ngn family aku yg aku sayang gle!!
=)
ni skang aku dh strt cuti kolej
aku dpt tolong mak aku wat cookies!!
best lak..hee
even this year agak kelam kabut ckit untuk raya
tp happening jugak..hee

k la
aku ucapkan lg sekali
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin
pada sap2 yg alek kg 2
alek leklok
jgn gopoh sgt
igtlah org yg tersyng
=)
muahx

1 comment:

  1. *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    ----==--SalamAidilfitri---==----
    --=== Maaf Zahir & Batin ===--
    *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    Budak-budak main mercun,
    Jangan sampai terbakar tangan,
    Di Aidilfitri kita berhimpun,
    Hulurkan tangan meminta ampun.

    Anak zirafah dimakan buaya,
    Buaya Tain makan kelapa,
    Bila makan juadah raya,
    Yang miskin jangan dilupa.

    Sudah tiba Hari Raya,
    Setelah kita sebulan berpuasa,
    Hari Raya di sambut gembira,
    Jangan pula ada yang berduka.

    Pagi raya semua gembira,
    Berjalan bersama rakan dan taulan,
    Ketika enak menjamu selera,
    Orang yang tiada jangan dilupakan.
    *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan

    ReplyDelete