Friday, September 17, 2010

lepaking!!


Oh pada raya ke-7
kami telah merancang untuk hangout together ke MID VALLEY MEGAMAL
=)
kami berjumpa pada pukul 1.p.m seperti yg telah dirncang..haha
walaupun si abg arol kite smpai lewat
n si bang haziq dating ngn "kakak" dye..huhu
mira,eqka, n fara jugak yg aku terjah dulu!!!!hahaha





apabila ketujuhtujuh rakan dah berhabung termasuk "kakak" haziq
ape lg..jalan-jalan cari mkn la!!!haha
si eqka nk mkn kfc
so!! kfc lakteorg terjah..hee





lepas mkn kfc..kteorg mau maen game..haha
mcm2 je dorg maen kt c2 meh
ramai org kt c2
arol ngn eqka
omk!!!
bersungguh2 maen game gendang..haha
eqka punye ganas!!
smpi kayu gendang 2 nk tercmpak kt muka org..haha



activity seterusnya ialah g maen game
oh gosh!!
disebabkan maen bowling aku sakit kepala lak.
mungkin sbb 2 kalah(padahal mmg xreti maen)hahahahha
maen bowling pun bg aku lawak!!!!!hahahaha
sbb org sebelah lane kteorg
lelaki
dye campak bola then jatuh!!!
BOMB!!!!!!!
terus snyap..klu x..dye yg paling kecoh!!!haha
ape lg!!!!!!!
gelak maut la aku ngn kawan-kawan..haha





Lepas je abs maen bowling
kteorg mau nengok wayang!!!!



sementara menunggu cite 2 start pada jam 6.40.p.m
kami pun melepak di air pancut the gardens meh



pada awal nye..kami merancang untuk nengok cite pirahna
so..disebabkan antara kami yg dh nengok
so..2ka cite laen
cite yg menjadi pilihan kami ialah



waa..kiteorg nengok cite ni xde la best mane pun
biasa-biasa saja
tp dye punye effect
ayyo!!!
terkejut-terkejut je
awwww u!!!!hahha
antara ngn kawan-kawan aku
aku la itro
menjerit tibe2..terkejutsaya dibuatnye,..haha

btw..kesian kt arol..haha
sbb dye dok tengah2 anta aku ngn eqka
so kite dua org ni yg terkejut lebih
yg aku sebut menjerit
yg eqka pulak terkejut smpi tercmpak popcorn kt arol..hha
terseksa dye..haha

dye xdpt effect dr movie 2
so dye dpt special effect dr kite org..haha

so..pas je abs cite 2
kteorg merancang untuk pulang kerumah masing2 pulak..haha

so..2 antara bende yg aku igt nk cite kt blog aku ni..haha
yg penting aku ngn kawan2 aku rase time 2..haha
best sgt2!!hee

No comments:

Post a Comment